The performance in organizations: motivation and demotivation

Authors

Jessica Lorraine Freitas Aguiar do Carmo Morais Silva

Keywords:

Call Center, Management of operations, Organization management

Synopsis

In this text, a study is made about human performance in competitive organizations. The theme is extensively worked on within organizations through assessments and training, seeking to improve the performance of employees and in relation to the intended results. The objective of the work is to identify the profile of the tele-assistance operators of the Mundiale company, and to know the main motivation factors for carrying out the work of tele-salespersons and to know which factors affect the performance of operators in their role.  

References

SILVA, Jéssica Lorraine Freitas Aguiar do Carmos Morais. O desempenho nas organizações: motivação e desmotivação. 2020. 37f. Trabalho de conclusão de curso (Recursos Humanos) – Faculdade Minas Gerais, Belo Horizonte, 2020.

Capa azul, simulando uma capa de monografia fisica. Com o nome da Instituição, nome do curso, nome do aluno centralizados no topo da página, título centralizado na página, e cidade e ano centralizado ao final da página.

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Published

December 21, 2020